Pandémia prinútila mnohých Slovákov premýšľať o životnom poistení či pripoistení pre prípad straty zamestnania. Problémom je práve to, že ľudia väčšinou nerozumejú finančným produktom.

Výsledkom je nezáujem klientov, ktorý väčšinou prelomí len nová intenzívna situácia, ako napríklad pandémia. Vo všeobecnosti totiž stále platí, že zákazníci neradi vynakladajú energiu, ak to nie je úplne nevyhnutné. Situáciu môže zmeniť priamy kontakt s pandémiou, najmä v prípade úmrtia alebo nakazenia niekoho z rodiny. Klienti majú najväčší záujem o preverenie ich starej poistnej zmluvy, pretože si nie sú istí, či jej súčasná podoba dostatočne kryje ich záväzky alebo sa chcú pripoistiť pre prípad práceneschopnosti alebo ochorenia. 9 z 10 poistiek je zastaralých a neaktuálnych, pričom najväčší problém býva pri starých poistkách výška poistného krytia. Mení sa aj rozsah ochorení, ktoré poistenie kryje. V súčasnosti už poisťovne začali kryť aj pandémiu alebo dokonca aj psychické ochorenia, ktoré spôsobujú práceneschopnosť, ako napríklad syndróm vyhorenia. Iné požiadavky na životné poistenie má mladý človek bez záväzkov a iné človek, ktorý čerpá úver alebo si založil rodinu. Zmluvu je napríklad vhodné zrušiť, ak obsahuje zastaralé produkty, ktoré znemožňujú doplnenie noviniek, napríklad poistenia v prípade nových ochorení. No na druhej strane sa zmluvu neodporúča rušiť, ak sa klientovi počas trvania poistenia zhoršil zdravotný stav alebo získal nové úrazy.

Celý proces však musí začať klient. Výsledkom je osobné alebo online stretnutie, na ktorom sa môže poistenec informovať o tom, nakoľko jeho súčasné poistenie stačí jeho požiadavkám.

Približná výška úveru:
Popis (môžete špecifikovať Vaše požiadavky):
Vaše meno (dobrovoľné)
E-mail:*
Telefón (dobrovoľné)

Facebook

Spokojní klienti

Martin Marcinčin, Stebník

Chcel by som sa Vám poďakovať za Vaše služby za ochotu komunikáciu efektívnosť za vašu profesionálnosť. Som veľmi spokojný a určite sa obrátim na Vás aj v budúcnosti. S pozdravom


Mária K., Svidník

Som veľmi spokojná so službami, zvlášť pani Ing. Regrutovej. Nikam som nemusela chodiť, všetko vybavili za mňa, či už kataster aj prepis plynu, elektriky a ostatných energií. ĎAKUJEM


M. Hospodárová, Svidník

Ďakujem Realitnému a hypotekárnemu centru - pani Regrútovej a pánovi Farkašovi, ktorí nám pomohli s predajom nášho bytu. Všetko prebehlo ľahúčko a bez problémov. Práca nimi vykonaná bola aj je výborná a odporúčam ostatným.  


Zdielať

Rady

Ako obísť daň z predaja nehnuteľností
Väčšina z nás predáva nehnuteľnosť z dôvodu kúpy väčšieho prípadne menšieho bývania. Niekedy sa stan...
Byt bez balkóna má riešenie
Byt bez balkóna má menšiu hodnotu. Nemať balkón môže byť smutné. Pre mnohých z nás by to bolo bývani...
Typy kúrenia v nehnuteľnostiach
Za oknami sa ukazujú teplé slnečné lúče a príroda sa pomaly prebúdza k životu. Otázku kúrenia vo vaš...