Pandémia prebudila záujem o životné poistenie

Pandémia prinútila mnohých Slovákov premýšľať o životnom poistení či pripoistení pre prípad straty zamestnania. Problémom je práve to, že ľudia väčšinou nerozumejú finančným produktom.

Výsledkom je nezáujem klientov, ktorý väčšinou prelomí len nová intenzívna situácia, ako napríklad pandémia. Vo všeobecnosti totiž stále platí, že zákazníci neradi vynakladajú energiu, ak to nie je úplne nevyhnutné. Situáciu môže zmeniť priamy kontakt s pandémiou, najmä v prípade úmrtia alebo nakazenia niekoho z rodiny. Klienti majú najväčší záujem o preverenie ich starej poistnej zmluvy, pretože si nie sú istí, či jej súčasná podoba dostatočne kryje ich záväzky alebo sa chcú pripoistiť pre prípad práceneschopnosti alebo ochorenia. 9 z 10 poistiek je zastaralých a neaktuálnych, pričom najväčší problém býva pri starých poistkách výška poistného krytia. Mení sa aj rozsah ochorení, ktoré poistenie kryje. V súčasnosti už poisťovne začali kryť aj pandémiu alebo dokonca aj psychické ochorenia, ktoré spôsobujú práceneschopnosť, ako napríklad syndróm vyhorenia. Iné požiadavky na životné poistenie má mladý človek bez záväzkov a iné človek, ktorý čerpá úver alebo si založil rodinu. Zmluvu je napríklad vhodné zrušiť, ak obsahuje zastaralé produkty, ktoré znemožňujú doplnenie noviniek, napríklad poistenia v prípade nových ochorení. No na druhej strane sa zmluvu neodporúča rušiť, ak sa klientovi počas trvania poistenia zhoršil zdravotný stav alebo získal nové úrazy.

Celý proces však musí začať klient. Výsledkom je osobné alebo online stretnutie, na ktorom sa môže poistenec informovať o tom, nakoľko jeho súčasné poistenie stačí jeho požiadavkám.

Približná výška úveru:
Popis (môžete špecifikovať Vaše požiadavky):
Vaše meno (dobrovoľné)
E-mail:*
Telefón (dobrovoľné)

Facebook

Spokojní klienti

Žaneta Šuťáková

Maximálna spokojnosť, veľmi dobré jednanie. Spolupráca na vysokej úrovni. Môžeme len odporučiť.


Martina Fedorišinova-Dirbasová

Môžem len odporúčať! Pánovi Žákovi zvláštna pochvala za profi prístup :-) .


Janka a Ľubomír Ž., Svidník

Týmto chceme poďakovať tímu RHC, p.Ing. Ľubomíre Regrútovej a p. M. Farkašovi za perfektne zvládnutú prácu. Za promptné poriešenie našej bytovej situácie, za ústretovosť, prejavenú vzájomnú dôveru, ktorá nám pomohla odbremeniť sa od stáleho cestovania na Slovensko, keďže pracujeme v zahraničí. Prajeme im touto cestou Veľa úspechov v ich ďalšej práci a zároveň chceme odporučiť všetkým klientom, aby sa obrátili na túto skvelú realitnú kanceláriu a perfektný tím. 


Zdielať

Rady

Home staging
Čo je to home staging? A jeho význam pri predaji. Home staging  je profesionálna estetická úprava ...
Ako riešiť prístupovú cestu k pozemku
Záujem o pozemky v súčasnosti rastie. Kupujúci si všímajú lokalitu, inžinierske siete, cenu, vybaven...
Kedy je byt zrekonštruovaný?
Označenie "NEHNUTEĽNOSŤ JE ZREKONŠTRUOVANÁ“ by mala vypovedať o jej aktuálnom skutočnom technickom s...